woensdag 30 mei 2007

Tooheys leed....


Onze eens zo volle en stevige Tooheys komt steeds meer in 'model'. Hoe doet ze dat toch, ik blijf zelf steeds maar met het gewicht tobben? Naast dat ze weer zo mooi slank is valt me ook op dat ze veel aan het snotteren is en wordt haar eens zo sterke en kractige miauw beduidend zwakker. Ook is de lieverd de laatste dagen erg aan het overgeven en daar Maxim en ik op korte termijn op vakantie gaan lijkt het mij slim om even langs de dierendokter te gaan, je weet immers maar nooit.

Vanochtend om 09.00 uur kon ze terecht, na het nodige knijp en voelwerk waar niets bijzonders werd geconstateerd 'mocht' de schat blijven voor nader onderzoek. Met bloedend hart lieten we haar achter en de hele dag een klein beetje in spanning gezeten want er kon gebeld worden...

Gelukkig bleef een telefoontje uit en mocht ik de Tooheys , volgens afspraak, om 19.00 uur weer ophalen. Bij de voordeur hoorde ik haar oude vertrouwde MIAUW al en met overslaande stem kon de dierenarts me nog duidelijk maken dat ze twee stukken gras hebben verwijderd waarvan er één wel 15 cm lang was.

Nu krijgt ze pasta en pillen om weer te herstellen. wat ben ik blij om haar oude vertrouwde luide stemgeluid weer te horen, welkom thuis Tooheys

1 opmerking:

Lin's ding zei

jee, hoe krijgen die katten het toch voor elkaar...gras van 15cm lang...lijkt me ook niet lekker zitten...Is Tooheys weer helemaal fit nu?