vrijdag 12 januari 2007

Welkom Mids!

Ik krijg net van een collega te horen dat ze met haar zus een kat uit het asiel heeft aangeschaft. Een ietwat verlegen typje die wat onzeker en verlegen richting camera blikt. Tja niet elke kat kan de magistrale uitstraling van Foster hebben....

Ik kan me iets bij de onzekerheid voorstellen want de dierenarts kon niet met zekerheid het geslacht van ut arme ding vaststellen....
Ja, en als de dierenarts het al niet weet hoe moet 'de Mids' het dan weten?
Een 'je weet wel kater' zijn geeft je nog enige zekerheid, maar een 'je weet het niet zeker kater' of 'een misschien geholpen poes' zijn gaat natuurlijk gepaard met veel onder de staart kijken, daar zou een ieder zo bedrukt van gaan kijken. Nee ik snap die blik heel goed.
Kom maar lekker tot rust in je nieuwe thuis en ik wens jou nog minimaal je leeftijd aan gelukkige jaren bij G. toe!

Geen opmerkingen: